Play

Sabtu, 31 Mac 2012

engagement.....

assalamualaikum :D

yeaaah today! engagement-day . hehe sukanyaaa akuu ..semua bejalan dgn lancar alhamdulillah.. doakan somoga FOREVER yah! beria-ria ja mcm hari tunang aku plak en? haha noo lah actually hari tunang kezen akuu :3 mcm best ja tengok org bila dah tunang kan? *kita bila lagi?* keningkening^^ wahai kakak-2 aku lekaslahh bertunang dah berkahwinnnnnnn akuu dah excited nak ada anak mnakan wuuuu :*

tadi tema hari tunang tuu warna PURPLE lagi meroyan la aku kat sanaa mata naik juling kedipkedip haha lawaa wehh .. rasa best ja tengok org sarungsarung kan cincin.. perghhh nikmat :3 so tadi time tgh sebuk2 aku dapat ANAK angkat . anak? HAHA Yes! dia bekepit dgn aku like 234545667hours nama diaa AA'A haha tau dak nak sebut aconoee? act nama dia pnjg sgt so diringkas kan jadi AA'A (syazara zarith sofea) yess ada iras2 nama akuu sb tu aku boleh ngamngumm dgn dia :P

so hereeeeeeeeeeeeeeeee v--------------

 kakcik kitaaaaaa ;p

 amik berkat :))

 aishazarith and zarithsofea :)

okay tuu ja kot.. haha aku tau camera aku cap ayam sebab tu jadi blurblur aku tadak standrd nk guna nikon kepala singa tuu , camera 3310 pun jadi laaa , janji nampk muka sudahhhh :D (ayat habih pasrah) BYE!