Play

Khamis, 29 Mac 2012

day-out

assalamualaikum :)

jyeeaah setelah sekian lama tak kuar (lama la sgt) akhirnyaaa kemarin aku kuar dgn mbe aku ^^v . kmi pegy sunway carnival jaaa.. tu ja yang mampu pun kami tadak duit HAHAHA (pasrah gila ayat) before tu tikahh 
ni dia datang amik aku dekat rumah . tp malangnyaa kakak akuu yang paling baik di dunia telah membawa kunci rumah bersamanyaa ke sana dan kemari HAHA so aku tak boleh nak kuar rumahhh ohyeaahh gud~ 

lepastu time nak kuar tu terkpaksa lah menceroboh rumah sendiri (panjat pagaq bak hanggg) HAHA tp bukan aku la MEMBE aku yang panjat . kitaa tak biasa buat kerja2 mcm tuu ...insan yang lemah lagi hinaa... HAHAHA okay dahh kelautt~ then terus pegi sbrg jaya amik makcik fussy nii then terus gerak pegi sunway.. smpai ja kat sunway.. jeng jeng jengg......


haha park kereta nahaii punya jauh dah la jauh panas terik merik pulakk memang jadi minah salih aku time tu tapi takpaa nak bahagia punya pasai mcm mna pun oraiteeee.. haha (banyak gelak la aku ni) then terus teman mbe aku pegy shopping. kita tadak duit kita tengok kedipkedip ja laaa :O hehe so dah smpai sana kalau tak snap mmg tak sahh set2 nii . haha shortcut ,lepas dah dapat apa yang nak tanpa melengah dan mengedikkan masa lagi aku dan rakanrakan terus pulang ( ayat KARANGAN BUDAK SPM MEMANG MCM NI) hahahah. okay dahh stopp merepek chaa--' 

smpai ja rumah aku terus BOMM* atas katil .. gilaa nikmat weh nikmattt perghh tido tak sedar dirii macam tak penah tido setaun .. okay so here just wanna say I have so much people who love me, I have so much to appreciate, but why do I still cry??








nii jaa yang lain suma ada dalam fesbukk (bajet mcm org nak tengok sgt gambaq hang cha oii) HAHA