Play

Ahad, 1 April 2012

si kacak:P

assalamualaikum :D



jam menunjukan pukul 11:39 adik aku kejot sb aku mber aku datang rumah dia nak ajak aku pegy pameran skills dkt sgDUA. okay kiteee tengahh sedapp dibuai mmpi bunian olala~ 

adik:kakcha kawann hg ada kat bwh!
aku:pgil dia nek blikkk aku (naik blikk???haha)

then..
intan: aku rsa mcm nk bunuh ja hang.tkmauu p kaa!! (suara di awan2ngan)
aku:errrr jadi p ka?awat tk cnfirm dri smlm..aku igt tk jd la (okay mmg slalu mcm ni punn haha)

tanpa mengedik kan masa aku terus bgun dan capaii tuwalerrr haha then mandi (MANDI PUN NAK CITA KAT ORG KA?)hahah okay then siap2 suma terus pegi amik abeng cyma and naw and and and terus pegi dewan sgdua sb ada org rinduu nak jumpa kami (kononnya la) lepas dah buat apa yang ptot , kwn akuu INTAN (wey aku mention nama hang .rsa fofular dak?;P) dia try mainmain dgn ular yg alaa alaa comel -.- aku ttba jadi GELI weyy TETIBA OKAY. sebelum ni takk punnn hahha! 

shortcut# dlm pkul 2 kmi dah gerak sb keadaan tak mengizinkan byk lagi tempat nak kena lawat nanti kalau tk pegy melwat merajuk pulakkkkk hahaha (alasan semata mata) lepas ja lunch terus lepak dkt molek uchi uchii then p rr. jumpa mbe aku pnya kawan (HANDSOME GILA BABI , BABI TAK HANDSOME MCM TU OKAY) haha sorry termencarut. hati aku dah mulaaa melting* haha mmg aku over pun . kau kenapeeeee? ;P

tak sempat nak tengok lelama punn sb ada hal yg lebih pentingg dari tu haha tkpaa lain hari ada lagi kan? :P
so aku malas nak type byk2 . lagi byk aku type lagi meroyan aku dkt perghhperghh tuu HAHA


di setiap gambar ada ceritanya -POYO HAIHH haha

 hati aku bebunga rianngg terok!! BYE