Play

Khamis, 23 Februari 2012

123 GO!

assalamualaikum:D -auchaak! haha

lama gila tak hapdate belog kuchi kuchi hota hei nih, rinduuuu gilew :P (rindu aku dak weyh?) haha perasan gila buset ni , well now life aku dah HAPPY. seronokkk sgt sgt sgt :P (ada mkna) haha bak kata dato siti biarlahrahsiaa muehehe nati tunggu aku bagi kad kawin jaa haha hegeh2 toii .

hari ni hari kamis kan?so hari ni aku cuti (mcm org nk tau sgt) so tadi aku pegy jenjalan dgn......... best kot weh , sumpah best . rinduu sgt sgt hehe :) *PEACE. btw result spm dah taklama dah nak kuar :O takut tu semestinya laa kalau dapat result elok mmg trrr lahh klo tak elok hmmm i dont know... (doakan aku tau wehh)

sekarang ni aku dah mula nk ber-aum2 hahahaha (diam kalau tktaw apa mksud dia k?) lamaa kot tk jumpa dia T_T rinduu babis! siapakah ?haha biarlah rahsiaa (tunggu kad kawin aku nanti yer :P) hahaha! bajet mcm ada org hadap sgt nak tau ngeh2.. aku tk penah rsa sehappy mcm ni :> nak happy selamanya bolee tak? :)

btw , mybe lepas ni aku dah tak boleh nak hapdate sgt belog .. internet tak bayaq HAHA so jandaa la aku tanpa suami disisi , mksud aku facebook bukan suami aum2 tu kk? hihi so here just want to say I MISS YOU SO MUCH DEAR :* muwacx sket . haha AND !! wish the best for me yall! hope aku dapat bukti kan dkt parents aku yang aku pun boleh bjaya mcm org lainn :) amin.

.rinduu:<.