Play

Jumaat, 27 Januari 2012

------

assalamualaikum ,

.THE END.
dont worry u'll get double sick and pain ,
thats my PROMISE !

kita tak pernah kenal pun jgn nak perasan sgt ok?-- aku lansong tak igt kau ttba ja muncul cakap kau kenal aku and blablabla~ sekali dah buat aku sakit jgn igt aku boleh lupa mcm tu saja , never wehhhhh ! now it's ur turn .sila berambus aku bukan cha yang hang kenal dulu ,aku dah bubah bukan aku nak koya lebih tapi tu benda betul and sila terima* selama aku kwn dgn kau aku ja yang tegedekgedek weyh kau ada kisah? tak kan? memang patut kau dapat benda ni ni yang orang panggil KARMA , now kau dah kenal kan dengan karma? hadapp lah kau sampai mati ok. selamat tempuh hidup baru, and get ready untuk tempuh suma risiko yang kau dh amik dulu :)

-As long as karma exists, the world changes. There will always be karma to be taken care of.-