Play

Rabu, 7 Mac 2012

yolaaa~

assalamualaikum - holahola!

I'm back from mars hahaha! well~ gua sudah benti kejaa ngehngeh ^^v and aku dah dapat beli apa yg aku nk slama nii *terharusebak* haha skrg ni life aku dah kmbali seperti sedia kala aceyhwahh . aku dah bole mengukur jalan mcm doludolu dah , aku dah boleh p mana jaa yang aku mauu HAHA (bajet)

before tuu , result ohh result lagi bapa hari ja nk kuar nih .. risau suma adaa kot . yes la masa depan aku bgatung kat situu ja skrg ni , klo result aku kali ni down. aku pun down la *benampaladalamtanah* haha hopefully aku and kawan2 aku dapat result yang ohsemm! nak buktikan dekat SEKOLAH MENENGAH DATUK HAJI AHMAD BADAWI yang budak rekod disiplin dia terok boleh dapat result yang gempaq , aminn ( harap2 cikgu aku tgh stalk belog aku skrg ni hehe )

so byebye --(no motif haha)