Play

Ahad, 4 Disember 2011

december

asslamualaikum # rasanya blog aku ni tk bhabuk g kot nuh? hehe

okeyy lepas ja merdeka tahap ciban harituu aku terus tak lekat kt rumah sb gam pelekat rumah, abah aku lupa beli so , hahaha *apaakudukmerepekmacamsetanni?* . kmrin aku pegi tengok ombak rinduu gilas best kot romantikade'amore ;p sapa p dengan couple tuu alehaii . best nya haha . aku pegi dengan teletubi aku 4org jah . yang lain buzy tuk perkhawinan hehe , lepas jea tgk muvie terus balik and pegi pantai . haha aku memanjang jea pegi pantai ;p . then lepastuu perut aku suda kedengaran laguu lady gaga so pegi lah makan char k teow feveyet :D then terus balik

keesokkan hari , haha dush2 .bagun pepagi terus pegi uma tok aku sb nak pegi kenduri kawan akuu punya abang kawin hehe , lunch free ;) so lepas pegi kenduri lepak dekat _________ meet sma org yang aku tk knali . haha kawan mbe aku merangkap boyf dia :> so lepak smpai malam then tengok org race . weng sana weng sini so telinga aku ni manja actually , dia meronta ronta ajak aku balik so kena ikut lah permintaan telinga aku yang omel omel nih ;p HAHA lepas jea balik aku pegi makan char k teow againn and againn haha ohh ohhh bytheway thanks NANA <-- kaka alyn sb payong makan haha . then lepas jea mkn terus chow balik rumah tp yang best hari nih kan kan kan <3 HAHA adalah kbhoitt

saya . rindu . AI .