Play

Ahad, 11 Disember 2011

jel-on-heart

asslamaualaikum # i dont know wht thefuckinhellmytitle ..

so wassup?sihaat kah? act tatao nak update apa meyh .. hah! hari rabu harituu ken , aku pegi sedim . hoho sumpah best <3 time nak pegi tuu mcm2 halangan oh , yang paling takbleh blah kena tahan dgn polis (ala yang suka rondaronda tu) haha ttba jea dia datang sekat mbe aku . then dia cari kesalahan semua then dia cakap ''kalau takmau kena saman,bagi number'' oky sangat lah lanjioo dah la suruh aku and mbe aku pegi cari pelekat P . ttba dapat text dari mbe aku , cakap tkpayah pegi cari , polis tu dah blah . hegh bajetmacamkautumuda nak num orang -_- then lepastu terus gerak pegi sedim jnji pukul 9 gerak , pukul 12.30 baru pegi . haha mmg berjanggut lah ,

oky then time nak balik tuu main kejarkejar dengan JPJ haha bodohh gila . kejar mbe aku , tp apakan daya awak semua dah tua jadi lambat pickup sikit hahaha so terlepas <3 , thankyouu :* muamuah , lepas jea kjdian tu aku terus FUCKPOLIS . takboleh nak tengok orang senang siket . ada jea point dia tuihh lah kau~ mcm tadak keja lain jea nak point orang sanasini .

apa apa pun dekat sedim hari tu memang best :') . thanks ya kawan :D