Play

Khamis, 1 Disember 2011

SPM?go the hell .

weheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! OPPS* assalamualaikum ;)
huuyakyeyy weh . aku dah bebas dari jajahan sultan panglima mansor . HAHAHA SPM choii =) aku tak tao nak gtao acena perasaan aku sekarang nih hahaha . macam dunia nih aku yang punyahhh ;D . so kepada sesap yang TAK habis spm or TAK amik spm lagy tu GOODLUCK,GOD SAVE YOU :3 . muahahaha ;)

tadi papers ped and seni , pper ped boleh jea , paper seni OYEAH awesome haha . so dalam dewan masing2 dupdapdupdap kira jam . haha then smntra tugu pukul5 . aku lepak semaja dengan pengawas priksa dluu smbg2 . goyang kaki goyang buntut ohyeyyeye . haha dia tanya aku '' kenapa baju kamu penuh dengan tulisan?spm tk habis lagi ni'' so aku jawab alaa lagi bapa jam jea lagi . halalkan ja lah ;") . hahaa then tepat pukul 5 semua org kuar dewan and partyyyyyyyyyyyy! haha main tepung , watercolor cuma telor ja yang tdak . but oke latuu . baju aku penuh dgn signature ;P , copp2 tangai kukumaluu , pastu tepung semua cukup package dherr . haha best gilaaa <3

then tengah best2 enjoy ttba abg kita turun dari pejabat (pengetua) semua cover macam nothing happend tp dekat tar and keliling dewan penuh dgn tepung . acenatuh? haha so dia just sinyumm and geleng kapalaa (kirikanankirikanan) so pekara yang wajib time2 enjoy nih mesti lah snap2 kan? haha untunglahh ada org bawak camra boleh lah tupang gedik omelomel :> . WAIT* baju aku telah ku simpan dalam almari buat pekasam bila dah tua2 nanti * then aku sempat jugak amik sign dari pgwas priksa haha sign dkt bajuu aku whieee geli2 . hahaha tp okey laa ~ kenangan kan? nohell la

choiii , letih dah aku menaip nih padahal bukan ada yang nak baca pun *seyes aku pasrah gila* haha aku sayang ampa gilaa gilaa budak 4PS-5PS(SEBAGAI KAWAN DAN SEBAGAI KAWAN)

FREEDOM , ENJOY , PARTY !