Play

Sabtu, 14 Januari 2012

byebye .



assalamualaikum :)
goodbye weyh:)
sebenci mana pun kau dekat aku . aku tetap anggap kau as bestfriend aku lagi . takda yang berubah :) , selamat tempuh hidupp baru sahabat! aku always doakan yang terbaik utk kau . *baiktakbaiktak* haha. sedih? sedih? gilaa tak sedih . haha sikit ja tak banyak punn :') hikhokk . tkmau dah lebihlebih mngedik . nanti orang pikir lain . suma nak mentaik ja skrg ni . sekali dah kena . takmungkin akan jadi sekali lagi . (apayangakumerepekpuntataolah)

''HOI'' <--remember this word? i bet u. the first simple word when we're starting to know each other and we become friends and ''BYEBYE'' is the last word u said to me when u started to leave me alone :'( .

aku sumpahh weh . aku nak sangat cakap dengan kau . like before. hati aku tak happy bila dah jadi cengini . kita dah tak mcm dulu-2 ,kita dah mcm takpernah kenal ntara satu sama lain .aku nak kau yang dulu , yang selalu buat aku happy , selalu buat aku dreaming . and bila aku down . kau selalu ada sebelah aku . tapi sekarang ni suma tu dah hilang ..tipu sangat lah kalau aku cakap aku tak sedih . sendiri faham lah . kbyee!

ya Allah, Please bring the old him to me again . please give me a second chance.

imissyou.