Play

Selasa, 17 Januari 2012

aboutthepelaqgirl!

assalamualaikum , tengok title pun dah tao kan? (haa,tenung title aku smpai bengkak mata) haha

tadi time tgh online ada one girl ni . budak sekolah aku malas nak cita sapa . MY Jr act, sumpah ttba aku angin kt dia . status dia tu buat aku bengang, yes lah i'm the sweetcelaka you know. haha tp kalau aku tak stalk fb dia pun dekat newfeeds aku penuh dengan status dia ja . mana taknya . setiap minit update mcm dia tu penting sangat yang orang nak tau pasal dia :) orang lain pun ada jugak facebook plus lebih lama lagi ber-fb dari dia tapi takda la kecoh mcm anjing kan? nak carita bagai pasal boy dia . weh tolong ''unfriend'' aku boleh? yea la sebab kau yang add aku kan? so kau lah yang unfren dengan aku balik . haha :)) .


p/s: status fb kau semua annoyy okay? -.-