Play

Ahad, 11 Disember 2011

kiwiwi

assalamualaikum# titletakbawakmaksudapaapapun PEACEYO!

tadi pagi sedanng nyenyak dibuai mimpi doreman&shinchan ttba kaka aku kejot ajak pegi kenduriwiwiwi dekat paqitbuntaqqq HAHA , mandi-2 ,siap2 then terus gera
k pegi sna . while waiting aunty aku . snap2 pic lha . perkara wajib ;P . ok then , aunty aku dah smpai pastu terus pegi kenduri . act , nih kenduri kezen aku . tapi kezen tk bpa rapat lhaa kenal acentuu jea :) . pukul 1 lebih kot smpai rumah knduri ,

then lepas jea parkin keta terus pegi rumah pngatin dgn me
mbawa perut yang lapaqqq HAHA , so setel mkn . lepak dengan cuzzy2 semua . mcm 10taon tk jumpa muahahaa . tkda la yang best sgt . sb masih mengatok akibat bgun pepagi buta. haha , lepak agak lama lah , then terus chaww balik . lepas jea balik ingat nk balik rumah terus . ttba abah aku cakap , ada 1 lagi kenduri T__T wuuuu akuu dah la mengatuk apa semua . then ikut jea la haha , makan free kan?muahaha so setel mkn dkt kndri tuu terus balik and online . ttba rasa mengatuk aku dah hilang lepas dapat lappy . HAHHA alasaannn ;))

so , hari ni ok la jugak . tkda la boring mna en :3 dari
pada melepak kat rumah macam org hilang anak . haha kkbye :)


An&Cha