Play

Rabu, 21 Disember 2011

i'm fobia

orang cakap jangan bermain dengan api . tapi aku tak dengar. aku cuai , aku terburu buru . sekarang ni baru aku faham , baru hati aku boleh faham mcm mana SAKITNYA KENA BARA API tu , aku ni yang bodoh act , terlalu sangat berharap . ni la nama nya makantuan* , emm bole la bole la~ i'll miss this words start from now , no matter wht happend WE STILL CAN BE FRIENDS OR ... :) oh damn! no hoping please? :) tak semua yang ada kt dunia ni kita buleh memiliki sesuka fukimak . tak semua ok? sekarang aku dah kena penyakit fobiaa , i dont know why , aku dah rasa takut nak main dengan 'api' sebab aku tau , something bad akan berlaku kat aku selepas aku main dengan apijadah tu . okay siapa yang faham , faham la , siapa yang tak . aku dah malas nak jadi orang bodoh explain semuanya . mcm si pekak xplain kat si bisu .

okay malas nak cita bnyk . thanks bhai !