Play

Khamis, 27 Oktober 2011

relax lagi?

17 hari lagi nak SPM dupdapdupdap . haaah masih boleh goyang kaki lagi aku ni :') . buku ke mana apa ke mana . cita-2 bukan main lagi nak jadi itu ini . tapi kalau macam ni la cara nya . *k tanak ckp* . tapi aku tadak la seteruk yang korang bygkn . ada la jugak stdy . tp seminggu sekali kottttt yang selebihnya study di muka-buku :D . apa nak jadi nehhhhh .

kan best kalau kita suma tadak sifat M-A-L-A-S . i'm prettysure dah ramai yang berjaya termasuk yang menulis blog and pembaca blog nih kn? tapi apakan dayaa word tuu menguasai kita semua kaan? *ceh alasan* . haha oky lah lepas nih saya berjanji dengan diri saya yang saya akan berjaya nak bukti dekat parents aku yang orang kerap online pun boleh berjaya . HAHAHAHAHAHA *macamtaiksajaayataku*

wish the best for me and mycute-result:) . PEACE SALAM(V)