Play

Rabu, 26 Oktober 2011

kuale kangso

haa perkara gilos betull ;) . tadi pagi time aku tengah di buai mimpi indah witwit . tiba2 kedengaran suara org memekik tepi telinga aku

'weyy bagonn cepat ! nak pegi kuala kangsa ta? ''
''nak pegi cari ap jea?''-dalam keaadaan mamai
''mama nak pegi makan ikan masak tempoyak''
''urmmm..what??p semata mata nak cari tuu jea?''

okyy memang 'cannot go' lha en? tapi aku pegi jugak sebab boring tadak apa yang best duk umah plus nak cari point takmau pegi tusyen HAHA . pastu terus capai laptop and online (haha bukan nak pegi mandi dulu) lepas check noti terus mandi . wehuu , then terus siap-2 and terus pegi kualaa . hihi dlm sejam cum tu kot smpai kt kuala . then terus pegi cari masakan tuu . haha memang tak boleh blahh . lepas jea makan then aku pegi zoo taiping buat kali yang ke berapa aku pun tak amik tau . gilaa wehh BORED(!) kott . suma binatang kt situ suma aku dah kenal siap boleh hafal lagi tapi diowg jea yang tak kenal akuu . HAHA seeddeyhhh! ;) then dlm pukul 5.30 mcm tu kot kitowg otw balik penang . haha thanks ma&bah for today :)