Play

Jumaat, 21 Oktober 2011

buad taik banyak siket

ada sorang mamat nih bagitau one of ma friends *sebelum tu hot tak title aku?* HAHAHAHAH! verry the gedik . k bact to the topic . mamat nih bagitau yang ada orang bawak cerita yang kurenggg best kat kelas2 lain . im mean kelas budak2 ulat bukuuu . aku tao aku ni suka buat bising and buad masalah . tapi kau takpayah nak jadi mopp buruk nak buat cerita sana sini . weyy sial . kalah perempuan tau mulut kau? haha silaa terasa :)

lepas nih kau datang semeja dengan aku k? cerita dari A-Z pasal ap yang kau tak puas hati . senang weh . JANTAN siket . jangan nak jadi pondeyy sangat lah . aku tak suka orang cakap blkg pasal aku . mendidih siot . sorry if aku ada buat kau jeles kat mana2 hahaah kaaauu kan HOT . perasan siket :)

aku dah malaaas sekarang nih nak gaduh2 dengan org . zaman dah berubah lah bangg , kau boleh lahh . masih di alamm maya . haha aku dah tak :D . so lepas nih kepada sapa2 yang tak puas hati sila datang jumpa aku terus . jangan jadi supa orang tadak tutttt* k? :))) PEACE. salam ,