Play

Ahad, 23 Oktober 2011

baek tak aku?:D

haha tengok entri pun dah taboleh blah hehe , aku cepat benci kat org dan aku cepat syg kat org tu . i mean duluu aku benci kauu then ttba feeling nih berubah macam kena abrakadabra plup** terus jadi mcm tadak papa yang berlaku dulu2 . kira dah lenyapp ah . fuihh .

seterok terok mana pun aku . aku tetap nak tolong kau if kau susah . aku pun tatau knp aku begituu biol bt senget sangat ni klau tau kat mbe2 aku ni confirm kena marah :P haha na buat macam mana kan dah aku memang dilahirkan utk jadi insan yang selalu tolong menolong ni puihhhhhhhhhhhhh ! hahah oky memang aku bajet pun , kau ada hal? hihihik . dulu memang aku keji orang nak tengok sebelah mata pun takmao sekarang? it's different babaaayyy . hihi tp time dulu2 tuu tadak la sekeji yang kau bayangkan tuhh :o

kbaiii . aku bukan buleh tulis byk2 nanti lagi banyak aku merepek . weheee