Play

Ahad, 1 Mei 2011

sunway

selagi cuti tak habis . selagi tu aku merantau . haha
actually td aku pegi habiskan duet simpanan bank islam aku di sunway carnivall mall . actually nk
pegy penang . tp apa kan daya . masa tidak mengizinkan hamba .cehh poyo ja ayt
lepastu lepastu pegy beli earphone sb dah lama dah aku tk memekak-kan telinga aku yang omel omel nih
HAHA then smbil jln2 tuu . aku jumpakkk
JUSTIN BIEBER PUNYA BANNER . hahaha
seyes aku rasa mcm dia ja duk sblah aku (amboeh gatai) HAHA

kaklong,kakngah,beby,sofea&aniq . thanks alot yaw act mama&abah&lily tkda sih pegy ipoh . so msg2 lupa diri la . HAHA tp shpping jap jea sb anak angkat mama aku sty sowang2 kt uma , kesian la plak an? he
e then ptg tu mama&abah dah balik penang . hemmmm :'( HAHA
apa2 pun nak cakap aku ENJOY GILA HARI NI . sekian