Play

Ahad, 1 Mei 2011

gepren

well , agak lama lah kan aku tak setable dengan 'gepren-2' aku diluar sana . wokkk ada fans kahh? no no . hihi . sudah lama aku tak merongeng moroyan sana sini . suda insaf . untunglah kan? haha . gelak jea memanjang . asal?

detik demi detik . hari demi hari . aku sudah jadi diri sendiri . tak perlu lagi nak purapuras . kan? u olls sendiri bole sedar . kn kn ? oky . first thing aku nak cakap yang aku TER-rindu nak setable balik . but i cant do it . idky . dont ask me . fullstop

selepas kejadian kebaran tuu . suma org dah takut nak main api . apahal? main jea la . kalau nak terbakar . tbakar jugak derr . waterpak jea taw minah ni . haha . pikir hidup nak best , nak good2 jea kn ? mati la dik . tokey habib pun bole bankrap taw . hihi kita mmg suka lari dari topic . aww awww ; oky . jgn ingat aku post macam ni aku tehegeh or over nak setable balik . bukan tu maksud aku . aku ada mksd aku yg tsndri yg lagy kuat serta kukuh . hahaha ayat mcm mintak kaki bigfoot jea kan? pokemak jea laaa . oky la makin berlambak aku tulis . makin merepek dibuatnya dan makin byk dosa aku . so better aku stop jea kan? hee bukan nya ada org nak bca pun klo aku panjang berjela mcm buku cerita sang kerbau dan harimau *bapak lari topic trus* HAHAHAHAH !