Play

Jumaat, 7 September 2012

HELLO HOT CHILLIES.

Assalamualaikum :)

Heyyaaa ! haha lama gila aku tak update this shit blog. saja nak menyepi mensibukkan diri. dah EMPAT bulan aku tak update kt sini ,nampak sangat keboringan berblog disitu haha before tuu aku dah sambung stdy :)) . semuanyaaaa dah berubah skrg tak mcm dluu dah haha , mcm..... dulu aku tak bergigi besi and NOW gigi aku dah di salut besi like lanun tuu *jgn nk bayang lebih2* and yang paling sedih FARID KAMIL dah bertunang . hailaaaa melepasss haha.. umm raya dah lepas , puasa pun dah lepas aku nak cerita pasal apa pun aku dah tatau skrg ni , hahaha

life? haha kejap ada baik kejap tidak mau duk paham sendiri la ;) mbe-2 aku kat kulim pun coolio ja not too yotioo yaike my girls *kebabian bahasa disitu* and aku dah berlajar cara hidup berdikari haha ada rumah sendiri , then masak sendiri hidup sendiriiiiii ! ;( sedeyh tu mmg la sedih tp nak buat mcm mna kan? hidup ni dia tak da remote control yg boleh Play The memories ··Pause The unforgetable moments □ Stop The heartbreaks ◅◅ Rewind The Good Times. boleh tera tu? 

ehm benda lama biarinn aja dehh , bukak buku baru. new setot. aku ni derek ''bukak buku baru'' jaa hampehh betul beruk ni, haha so THIS MY NEWWWW.... what? hahaha 

BEFORE

AND AFTER

semakin cantik bukan aku sekarang ni? HAHAHAHAHAH k sepak aku ramai2 . 
 bye.