Play

Jumaat, 18 Mei 2012

people

assalamualaikum :)


 helo tahi ini post untuk awak silalah market kan diri awak dan terasa haha :> actually kan aku bru perasan tau perangai hingus ni setelah sekian lamaa,  hari ni baru perasan *dasarsinting,haha si hingus ni punya perangai kan bila time dia nak mintak tolong or dgr dia punya hujah hujah like taik tu baru dia ingat aku tau and baru dia cari akuuuuuuuuu . and then lepas tu dia buang aku ,dia sepaksepak aku and dia siap KUTUKKK aku lagi haha part yang tu memang aku BENGANG gila :) *bengang tp still bole smile kira okay lagi la tu tak kritikal haha tahii...maafkansaya*

Tolonglah hargai kalau orang dah tolong. Ni tak. Ungrateful sungguh. Tak malu ke bila orang dah tolong kau, kau boleh cakap buruk2 pasal dia. Dah la tak berterima kasih. Benda kecik pun nak diperbesar2kan. #SoMalaysian -twitter cool tak ayat ni tahi? haha aku rasa mcm ayat ni DOMMM* kena gila2 dengan ekauu haha betullah apa yang aku cakap kan? aku tak menipu . uii uii tkmo tkmo menipu tu berdosa aumm aumm haha *telebih gedik k senyum* tengok lah baik tak baiknya aku still lagi bole kawan dengan kau kan? haha aku ni bukan jenis nak berdendam ke apa cuma sometimes tu terasa jugak la aku bila kau buat mcm tu tolonglah faham perasan orang lain sama jangan nak jual ikan sangat okay *selfish~~ 

 banyak pulak aku cerita pasai si hingus ni kan ? okay takpa . jari aku yang menaipnyewww kau diam sudah lah HAHA yang paling tak tahan time aku ada masalah . aku cuba la nk sorit kat si hingus ni , tau apa dia buat? hahaha ignore me terbakar hati aku ni tau tahiii. tapi takpa. manusia mmg mcm tu kan? haha sekarang senang cita aku takperlu orang yang takperlu aku dlm hidup dia and lansung tak kisah pasal hidup aku and masalah akuu ok. aku tak perluuu orang mcm tuu . kiterrr nak MOVE ON takmau dah ada apa2 relay dengan hingus tu *terasa okay terasa* 

actually banyak lagi aku nak cerita pasai hingus ni tapi takmau la buruk2 kan orang .haha padahal dah setengah buku aku burukan dia .takpa la bukan selalu pongg :P okaybye *EHH TERASA TAUU TAUU YERLA AWAK LA SAPA LAGI HIK HIK HIK*