Play

Sabtu, 5 Mei 2012

much better :')

assalamualaikum :P

peaace yo! haha aku just nak bagitau yang aku .... aku ... aku dahhh..  BAHAGIAA. read my lips-->BA HA GIA haha okay nak bahagia selamanya bole tak? :> *keningkening. rasa mcm dunia ni aku yang punya kot haha everyday i miss u dear! tak sbr nak jumpak awak lagi :* :* takecare tau dekat sana ? :)

biarlah org nak cakap apa . yang penting hati tak boleh tipu aite? :) kita mmg paling burok didunia tp kita paling sweet di duniaaa hahaha :D<--- aku nak kekalkan senyum mcm ni boleh tak? aku dah takmao sedih sedih wey.. bertaun dah aku sedih.. ceyy poyo ja ayat *kayy tipu sematamata .

rasanya yang ni ja kot aku mmpu type hehe *batak mcm ada org nak bcaa cha oii* haha kbyeeeeeeee senyummmmmmmmmmmmm :) IM HAPPY IM HAPPY IM HAPPY <--- elelel comelnya dia haha