Play

Rabu, 4 Januari 2012

see her pusi like taik !

assalamualaikum- yes? nak stalker? silakannnnn .

tarik nafas*pejam mata*hembus . cool kan? coool? haha , tadi time tengah mengila berFB ada sowang batak lembu ni update stats dia about her blog . okay aku dah mula perasan dia punya link blog . seiras dgn blog aku . okay twinn? hell no . aku tau aku tak sehot batak lembu tu . tapi please okay? jgn nak kolot sgt . jgn nak meniru sgt .meniru apa?? TIRU CARA AKU BLOGGING aku malas nak cari gaduh . sb dia tu adik mbe aku . sendiri pikir lah sis !

kalau dah tadak idea tu takpayah lah nak berblog . menyusahkan tao? aduhai bleh kremm otak ohh gan pmpn ni . yes . kau lah pmpn tu . terasa? silakan . mmg ini utuk kau . lepas kau stalker blog aku ni . jgn lupa tau update posting kat blog kau pulak. nak baca nak baca nak baca . aku pun sweet stalker macam kau juga . ee mals malas . mood aku dah mcm kena abarakadabra ja ttba ja meroyan ttba ja panas . smua sb batak lembu tu la . erghhh !! sian kan kalau orang dah kebuntuan idea nak berbloging . jadi mcm ni la .

kbye--