Play

Selasa, 24 Januari 2012

it happend again.

assalamualaikum :)

yeeaaaaaahhhhhhh it happend again to me ,thanks for everything =) after this suma akan berubah and kembali seperti sediakala aku dah malas nak mengharap apa2 lagi betul cakap dia ''kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan'' so sekarang nii tah la dah rasa betulbetulbetul punya fobiaa grrr :| mybe aku dah byk belembut kot smpai org senang pijakkepala -.-

aku dah takpecaya lagi HARAPAN and dah hilang kepercayaan aku dekat kau . once u make me hurt , you'll get more and deserve it aku dah malas nak buat baik dengan org , aku dah malas nak happy2 kan hati org sedangkan hati aku sendiri tak happpy and tada sapa duli . haaihhh -.- hati aku dah mcm kena langgar dengan lori taw ta? hancur weh. kau igt bila dah hancur dia cepatcepat jadi seperti biasa kea? NO weh.. dia akan ambil masa yang lama nak pulih kan suma tu .lamaaa sangat ok. sapa yang pernah alami dia tahu la lama mana ---pause--

okay bye selamat malam duniaa ! =) mulut boleh senyum tapi hati masih kata SAY NO TO SMILE .
hidup tak selalunya indah harus kau tahu tu sayang :)