Play

Sabtu, 7 Januari 2012

given name is stenky

Assalamualaikum- stenky? yes . not stinkyy okay?

stenky<--yes . dats given name since 2008 till 2012 s
till wujud tp entah :D cha,fyn,alyn,wany,cyma,nadh,eja,scha,pykah,yayah,dyba,ayonk,te'a,tu'are,tykah, haha tkramai mana pun . time gadoh mmg gempak ahh :P . sampai sekali tu ''stenky'' kena umum kat dalam dewan time perhimpunan rasmi . aku igt lagi ayat2 cikgu tuu ''sesiapa yang join atau tubuh group stenky sila bubar kan segera, kalau tak saya akan ambil tindakan sendiri''

aku bukan nak koya lebih kat sini tapi aku cuma rinduu an geng ni , hihi . weyy ada lagi tak baju kita? haha . pailang tak pailang blkg kira , sahabat tu penting . huahua lari kelaut dahh . reunion? bila nak buat weyy weyy? hihi..zaman stenky ni zaman kecorotan hahaha semua bnda jadi kes .silap sikit semua kena. mcm cerita aku yang lepas2 tu lahh -->CLICK<-- tu pun kalau nak baca lahh . kalau taknak . ADA AKU KISAH? :P



nahhh , lambang/simbol stenky . HAHAHAH geli?bajet? mampus kauu . sorry again aku bukan nak KOYA STAR kat sini okay babii? DIAM .kalau tak suka/meluad or segala bagai sila setable dgn aku ceyyyhh --'' wey bdk SG. ingt lagi tak lagu kitaa? haha create by tu're pmpn gila. hahaha <3 kbye