Play

Khamis, 12 Januari 2012

26hari lagi ^^V

assalamualaikum , ;D

4hari keja , okay2 ja ;D 2nd day aku pegi keja dengan kasot tbalik . sblah wana lain sblah lagi wana lain , nk cpt punya pasal . habiss rusakk HAHA ! *lantaklanakcitaapapun* grr, okay . then td mbe aku . MEMBER OKAY! haha dia ckp nanti beday aku 7/2/2012 ni dia nak celebb , then dia tnya nak apa sgla bagai kan , so aku memang tehawuu gileww :') thanks yo! aku mintak kt dia BB & keta , haha dia cakap tugu dia KAYA boleyh la . then aku ajak g pizza ja . jadi laaaa~~ hikhokk

26hari lagi wehh , my date my date . *Boss,mau mintak cuti ada bole ka?* haha . hope nati aku akan lebeh matured aceyyyyyyyyhh kemain ayat dia . haha and and ! time tu mintak2 dah dapat IPHONE4S . mmg aku nak sgt gadget ni weyy! , dato beli kan utk saya dato..*kedipkedipmata* haha.. COPP BEFORE TU* cerita bejelaa dah . aku lupa nak bagitao yang aku dah jumpak mata sepet gigi taring , wuuuuuu!! *melting* tak sia sia aku pegi keja wey HAHAHA :P

k la woi leteh gila nih , biasaa la budak p kerjaa kannkann? ceyh bajet. haha! okay byebye :*