Play

Rabu, 14 Disember 2011

moodjiwang

asslamualaikum# ayuh berbuenoo . muehehe..
pepagi ni jgn nak sentap lebih2 . bgun pg lets cheer up tkmo bebai bebai . haha ;) (tahpapa) ok . hari ni saya akan menyampaikan tajuk pidato saya iaitu ...... HAHA kk act aku bosan choi , ttw nak update apa . haha . so layan jea la moodmereng nih kk? :>

duluu---> makan sekali,study sekali,tido sekali,duduk dalam kelas sekali,'sharingcaring', nangis sekali lepastu pujukpujuk. awhhh sweetnyaaaaa mcm bulan jatuh keriba <== tahpapa , haha duluu kita tk pena gaduh en? tak pena nk masamasam cuka, kalau aku beli apa2 mesti aku akn beli dkt kau juga en? mcm tu jgk dgn kau . kalau bab2 conteng nih memang kita maharaja :'P, aku tak penah lupa pun memori kita yang tk brpa nak coool tu ok? always in my mind la babi . duluuu hari hari dapat text dari kau , cuba bygkan bertapa cooolnya aku time tu :>, even kita baru kenal tp kau mmg ohsem gila . siyes aku tipu :) . haha kalau time gaduh jea . aku mesti ada blkg kau . tukang backup. haha *yes kita mmg cool,kau jea yg dah lupa aku* ok . lepastu kalau aku ada prob apa2 kau la yg paling runsing smpai bekerut muka kau. padahal bukan masalah kau pun.. :'D . paling takboleh blah masa aku kena tahan dengan ------- haha muka kau dah mcm tenuk hilang anak dah weh , HAHA. indah gila saat2 tuu . taklupa jgk time kau kena 'bangkang' ramai2 dalam kelas . haha tp aku sorang jea yg tak 'bangkang' kau , pecayala aku tipu semata mata . so?sekarang ni?..

sekarang--->nak makan sekali memang tak la . sb kau dah tadak kt sini (meningal dunia,Alfatihah) , nak study apatah lagi kan? kita dah habis spm . yah aku ambil spm sorang2 tnpa kau :') . nak tido sekali? nak pegang kau pun tak dapat . apatah lagi nak tengok kau ? rinduu weh . sumpah aku tipu .bila aku nangis ala-ala dalam drama tuu kau dah tk boleh dah nak pujukomelomel kt aku kn? hahaa :') , sekarang nih nak dgr suara kau pun susah melainkan dalam mimpi apatah lagi aku nak gaduh dengan kau?sorry bro, haha harini aku dah tak boleh dah nak share problem aku dengan kau , pendam dalam hati . kita dah tak coool macam dulu :') . aku dah tak jadi backup kau dah sekarang ni . haha sekarang ni aku nak dgr fon aku bunyi pun susah melainkan aku bukak MP3 . haha sumpah aku tak sedih pun kau tinggal kan aku :') tadak feel apa apa punn (tipusematamata) sekarang nih nak rasa INDAH pun dah takdpt . indahwater ada laa , sekarang nih nak jalan bedua pun dah tak boleh . hari hari aku jalan dengan gambar kau jea bro ,aku jea yang rasa aku sweet org lain tak rasa pun yang aku ni sweet hahaha!

okey dah . jangan nak feeling lebihlebih . rekaan semata mata ,cerita ni tak wujud pun :').kbyee! (akutipupecayalah)