Play

Sabtu, 5 November 2011

selamat hari rayaa aidiladha :)

hidup ni kejapp jea kan . tuptup dah raya haji . lepastu SPM , lepastuu FREEDOM(!)

okyy here just wanna say , SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA to all muslims :) . raya haji taun ni 'tak bpa nak cool' sb mama aku tak buat korban :'( selalunya tiap2 tahun buat . tk penah miss* tp apakan daya ustaz yang mama aku selalu buat korban dia sakit . get well soon yah ! tahun depan kmi nak buat korban ! haha . hurm . kk , what happen now is . aku tengah menaip smbil mengunyah ketupat yang lembuuit lagi sodap with rendang. made by grandma . hehe (Y)

kerja aku dari tadi menghabis-an ketupat smpai buncit HAHA . im very happy with full of ketuupattok :P . so malas nak cita banyak just nak cakap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA ;) daging korban jangan lupa sedekah dekat aku sikit . sedekah amalan mulia ;)) . kbye salam.