Play

Jumaat, 18 November 2011

schoolholidayyakkkyey!

one two three go! haha oke assalamualaikummm . jawab lah kalau kau tu islam (PEACEE PEACEE) . oke now dah start school holidayyakkyey . knp ada yak yey? tu nk mnujukkan perasaan jelesmeles aku kt suma org yg dah cuti . while budak SPM kna dtg skola lagi . huu ;( tp korang cuti bp bulan eh? sebulan lebeh jea kea * haha then kna pakai bju skola balik laa? acentu kah? haha aku turut simpat yo !

act aku tada idea nak apply kt blog ni *apply tu mcm tk kna jea ayat aku kn?* haha kisah pulak aku . memandangkan tadi aku rasa mcm nk nges,frust, and down sb aku lupa PASSWORD BLOG AKU* ya Allah sabaq ja lha kn? gelabah suma ada . mcm nk buat blog bru jea tp pk2 kn balik mcm buang masa ja . so aku try and try . now . haha dah bulehh bukak dah weh . aminn ;) aku rasa stakat ni jea kot aku mereben al maklumlah budak spm tkleh korbankan byk2 idea nanti tkleh nk jwb xm *buntu idea* hahaha (ttba jaa) kbyee

sugarglider i need youuu !