Play

Selasa, 22 November 2011

hidup

#assalamualaikum :)

okey so waddup blogger? sehat kah? hidup kah?tu bapak kau punya hal lah ;p . hahaa okey well semua org kt fesbuk dh kecoh dkt blogger tgal aku jea terkedek kedek nak post . okey one two go ! MALAYSIA MENANG ### yeyyy ! bertapa sukanya akuu ya Allah , bangga sihh *tangan didada* bajet macam aku turun padang main kan? so wadehell haha ;) okey now rakyat2 indon sekarang tgh cuba utk menjatuhkn malaysia buat kali yg ke bpa aku pun tk amik port dgn letak bendera msia sana sini, lilit sanasini , kutuk sana sini . aku rasa diowg ni mcm tlalu obses kot kn? err no komen .so sekarang semua org dah buleh lihat corak hidup kan? mcm roda tk ? kn kn ? HAHA sorry tergedik lebih hari ni . haha tuh lah lain kali jangan terlalu confident dengan garudagarudik kau tuu okey? harap jea ada sayap tp tk boleh terbang punn . eksyennn jea tuh ;> . so stop pasal bola . aku nak bukak cerita baruu . hehe . kbyee