Play

Isnin, 17 Oktober 2011

sopan siket?(no motif)

ehemm , awak jangan nak melenting sangat boleh? keji gila perangai . anjing elok lagi :)<-- status FB . haha oky sesap yang nak amik port amik lhaa , aku kesah sangat keh? tokkk kau ! puih . aku jenis yang cakap lepas . takda nak simpan dalam hati then hanyut mcm tu ja . im not like dat . speaking pulakkkkk . haha lengah jari2 aku menaip turut serta dibantu oleh kekasih hati ku yang lembut lagi suci , otak . haha

act nak stroy pasal pak mamat sblah rumah moyang kau tuh . mulut dengan taik sama naik , BUSUK ! hari2 makan apa tatao ah . mencincang hati jah . kau nak membabi buta pun jangan kacau port aku . kesian jasad aku . dia tak besalah . *eleh ayat dewan* HAHA . sorry aku memalam nih memang agak "EHEM" siket . apa yang terlintas aku type ja . ayat tungang langang peduli apa akuu :) haha

kboiboi--