Play

Isnin, 31 Oktober 2011

bajet!

taadi kat sekolah hati aku mmg mmg mcm nak meletus sebabkn sowang minah ni (kawan aku) ya Allah , dia punya cakap semua nak tinggi jea dah tu , tanak org lebeh2 dari dia? *wehhhhh macamm budak2 tau? , hang tu dah bangka oke?* then , cerita kt mbe2 aku semua yang konon-nya nak beli itu ini . wehhh barang kau semua made in china macam aku tktau . boleh tengok lah ori or tk . kau ingat aku ni bebudak lagi kea?

dah tu , bila org tego buad muka slamberbadak bengang . pagel pun dak tak layan hahaha HOT SANGAT LAH TU SMPAI NAK KENA LETAK REDCARPET, SMPAI NAK TOLEH PUN TKMO* pusi kau lha jah ! bengang sihh . kau tau tak peragai kau mcam childish? dah tu tanak terima kenyataan ?wehh sumpah aku bengang . pk kau mbe aku jeh . kalau tak mmg dah lama makan sup kasod td. aku bukan nak kerek or poyo kea apa , kau tuh hah ! jangan nak cakap tinggi sgt . nih baru mbe2 yg nyampah dkt kau , belum satu sekolah lagi? wehh jangan nak showoff sgt k? kutuk org sna sini kononnya kau lahh loaded habiss puihhh pang makan dia nanti ~

nak bajet tiptop?nak sisto? kau hamek! kami semua tak hadap oke? hahaha sebab kami tao kau tu macam mana . klo sembang dari jao dah dgr tp habuk pun tadak , PEACE(!)
:d: nih terimalah hadiah dari aku utk kau , makpak kau and kaum sekutuk dengan kau even takmahal mna benda ni tapi kau jangan risau dia bukan MADE IN CHINA <3