Play

Ahad, 18 September 2011

musim bungaa datang lagi

Helooo ;p , aku kembali tersenyum seperti kambing biri2 yg showoff giginyaa , nih mula nak merpek nih HAHA . well seperti biasaa . evrything is changed . peoples , friends and admaaaai . admai? shuttt ;| . as usual . semua manusia pena rasa bahagia rite?same here lah . tp bahagia yg mcm mana tu it's secret lah babehhh . oneday u'll know ;) . (cehh macam lah ada org nk tao sgt en?)

by the way , nak sentuh skit bout layout aku . PINKK siaal ! haha first time in ma life use things yg berwarnaa PIG nih wekkk :P

oky dahh . esok hari isnin aku ada paper sejarah . yeeaaayyy ! <-- berlakon semata mata , actually aku tk suka and benci subj nih . esok ada paper one and two . mmg awal2 lagi dah nmk aku tdo di atas kertas yg bebau harumm ;O harum keh? haha mybe dari sejak azali lagi kot aku dah di suntik dgn ubat ANTI SEJARAH haha watdahell . dah diri sendiri yg malas nk mmbaca lagi nk tunding jari . elehai .

kk , malas dah aku nak menaip panjang berjela jela nih . buad essay pun tk cenggini . market jea lahai .. ;p