Play

Ahad, 25 September 2011

may i help you?

kan best kalo kat dunia nih ada DOREMON . haha mmg agak merepek tp is like heaven kot . mcm2 aku nak suruh dia repair life aku yang 'taksempurna' nih . mmg lah all things aren't perfect . but sekali sekala tingen jugak nak rasa flawless dlm life nih kn? tak dosa aite?

aku nak rasa bahagia mcm mana org lain rasa . aku nak rasa sedap dia , nak rasa kemanisan dia . nak rasaa sumanya . tp aku tkdapat rasa suma2 tu sebab musim aku belum tiba . HAHA just wait and wait till died--'

by the way , aku baru saja dapat text from my friend . dia cakap dia ada nampak backstabber aku tengah bahagia . perghh . meluad aku babisial . HAHA tetiba angin meroyan aku datang . eh lupa plak nak cakap welcomed en? haha poyoo--'

terus hilang mood aku nak storimuri malam nih .hemm kbyee --''