Play

Selasa, 16 Ogos 2011

kau bangsat

Aku manusia biasa , yang punya hati dan perasaan
Dan aku juga berhak rasa ‘kebahagian’ . tapi selepas
Aku kenal kau , semuanya hilang apa aku ada semua
Kau rampas

Kau lagak suci depan kami semua , wahai peri-jelek
Kau memperdaya kami dengan hati kau
Yang kononnya TULUS .
Tapi semua tu hanya purapura

Kau tidak penah mmikir hati
disekeliling kau , kau selfish! Kau jahat
kau babi ! . belum puaskah dgn apa yg kau
dah buat suatu ketika dhlu? Kau anjing sial .

tipu sangat kalau aku cakap aku
it’s okey, it’s alrite . sendiri mau ingat lah
waktu kau kena ‘eat’ dulu kau nanges,kau sedih
pada siapa ? kalau bukan AKU! Dan mereka yg tlah
kau bangsatkan . aku mnyesal kenal
kau dan dia J

kau lansong tk punya hati
kau lnsong tk pernah fikir perasaan org lain
walhal kau sndri suda tao kisah sebaliknya
wey 3taon tu lama okey? Senang jea kau nak
masuk port. Sial kn kau?tapi aku yakin
yang kau tk pernah sedar and fikir semua tu
aku sedu,aku sedih,kau pedulikan aja kan?

Kau kena ingat dendam aku tak akan
Lenyap mcm air sungai saja. Dendam tetap dendam
Yep! Aku tao aku tak seSempurna kau
Tapi fikirlah sama aku pun ada hati
Lain lah kau yang mmg dlahirkan
Mcm anak babi pungut ! tada hati dan perasaan
Senang cita tadak maruah !

Aku tak sangka aku boleh kenal
Budak yang jenis perangai BANGSAT mcm ang
Sedar diri weyh time susah port mana yang kau
Seludup cari?? Sedar diri bila kau nages,
Bantal mana yang kau cari? Kat sapa kau luahkan isi hati kau
KALAU BUKAN KAMI semua?

Now,terpulang and decide . jalan mana yang kau nk pilih .
aku berserah . aku dah letih dgn semua ni
thanks sebab buad aku cenggini . Goodbye sial .
semoga bahagia dengan sindiran yang telah
kami hadiahkan (Y)

Terimakasih sebab buat aku mcm ni
Sifat kau telah mewarisi sifat
Anjing&babi