Play

Khamis, 11 Ogos 2011

finish .

tamat sudah persahabatan yang slma ni kita bina kukuh bagai KLCC haha puih . mmg perit bg aku utk lupa semua kenangan2 kita, gelak tawa kita ,and sgla bagainya lagi . tapi apa boleh aku buat ? life must go on cha :') . dia dah benci aku . dia dah muak tengok aku . tp aku tak semudah and tak secepat itu nak mmbenci kau . aku admit yang aku still sayang kau . tapi what can i say if dia dah tanak friend dengan aku lagi ?

dimata dia aku jahat , aku lah punca sgla galanya . tapi dia tatao dsbalik cita nih . dia main tuduh jah . dia tk penah nk pk perasaan aku . yang dia nampak . AKU JAHAT ! kfinee . sampai hati awak kan? sampai bila2 pun cinta dan sayang saya tak akan pernah hilang .

bila saya dah tadak dalam hidup awak
nanti saya harap awak bahagia utk selamalamanya . itu doa saya ,even awak dah benci kn saya :) . tipu sangat klau aku cakap aku tak sedih and nagis bila tingat kan kau . jangan risau . airmata nih dah kering and dah takboleh nk nges lagi dah . saya harap awak bahagia :)