Play

Khamis, 2 Jun 2011

hotsetap

semalam ada minah wempitz hot mna tatau tak puas hati dengan aku . alahai macam sial jea nok! nak mention nama nanti jadi berita tak berapa panas plak kn? dush! haha kononnya . aku ni budak kg and blablabla . tk standard nak frens2 dengan dea . EH HELLO?waterparkgarden jea minah budu ni . dia yang inbox aku sgla bgai . ttba cakap aku plak yg nk mmbe dengan dia? hell~

lepas tu , berlaku lah kekecohan tk semenamena kt fb cabok tu . haha asalnya aku tag ja nama dia tk sngka plak rmai yg men-function kn lagi wall tu . terima kasihh yahh sygs2 ku . mmg dia terkelu terkedu terkencing suma ada la kott time tu . i guees? haha lepastu aku sbgai jkk kampung pisang*oke merepek . aku aja la dia f2f .
malas dah act nak gdo2 mcm bdk-2 rebut lolipop . haha lolipop?

lepastu berjuta alasan yg dberi satu pun tak munasabah . HAHA tao pun takot nk jumpak . turun penang then nk buad pundek mmg silap bynk lah kn? bkn tempat nenda kau . silap org la kau nk cari pasal smlm *aceyhh bajet star HAHA . kononnya nak bawak turun sekapal datang hentak manusia yang bernama ni ramai2 . HAHA dusta belaka . semmm ja kemaih . habuk pun tadak .

haihh byk pula aku duk mereben ni en? haha Bye2