Play

Isnin, 16 Mei 2011

punya p-a-s-a-i

hello monster sekalian .
malas nak cakap bnyk dah just nak cakap kepada stalkerfucker diluar sana yang
megah berdiri nun jauh disanun . kn dah mula merepek -.-
suka hati aku lah nak TEMPEK muka bieber dalam BLOG AKU niyh haa ,
bukan blog kau lah kimama oii . then suka hati aku la nak play lagu aku
tuu byk kali . yang nak meletop lappy aku bukan lappy kau lah babun .
EEE . menyampah sial (!)
aku memang dah tao lama dah yang kau jeles dengan aku HAHA . kan kan? kalau
tak jeles tkda la kau nak create cerita hothot pasal aku kan kan? haaa? cecitee-2
apakes skang ni ha? alaa diri kau pun bukan la terbhaek dari ladang pun . mcm sakai jea

opps terlepas sudah . sorrry ^^ .
eih? banyak pulak aku tulis pasal kau dalam blog aku yea? haha sudah la sikit2 nak cita byk2
nty ada pulak yang temakan kaki . hahaha kbye
:)