Play

Sabtu, 21 Mei 2011

misi


selesai sudah misi aku . HAHA mcm ajen spy uh*
now time aku nk goyang kaki layan asap . (mcm la pena layan sblum2 ni) hahaha

act , tadi baru jea lepas bergossip-2 dgn Ehemm (nama di r a h s i a k a n ) ternyata kami punya musuh yang sama . awww aww tp tk smpai lagi lah tahap 'musuh' nih , baru jinak2 nak mmbenci si DIA . siapakah? budak howwtt tu lah . hikhik . mmg malam ni paling best lah . sb aku dah boleh cita abih suma pasai DIA tu kt budak omel omel nih ;) lega sikit lah . sb slma ni duk pendam sorang ja kan . nak meluad pun sorang-2 ja . tadak org nk share . haha so sekarang dah ad org yg tk suka kat DIA tu :) . aish mlm2 nih nyamuk byk sgt aih . ilang abih idea2 aku . *lari topic* haha so kepada yang bernama tu , aku harap kau berubah lah yek , malas dah nak sembang kosong . terasa mcm nak kentut pun ada . HAHAHA .