Play

Ahad, 8 Mei 2011

I'm back .

alhamdullilah . selesai sudah kem generasi pewaris(gempur) haha
first day :
xcited tahap gaban sebab nk pegy kem (act time ni tktao lagy kem apa) then lepas jea sampai
kt puz . i was like . urhhhhh watepakk niyh? wht going hell on? -.-
then lunch dgn budak2 skola Kepala batas , prmtg pasir . badaweeeee .
lepastu . as usual lah . masuk dewan then agih kumpulan & blik tdo .
first day aku dah buad perangai . haha -well~ ;p
then malam tu . mndi,makan,smbyg msuk dewan . dpt tgk 3D haha
3D la sgt ;p

2nd day :
bagun pepgy buta . ayam bapak pun tk bagun lagy kot. before tu kena buad rokol <-- tk rety nk spell
bapak mmg nk maki la suma tu . dah lah penat lepastu tdo lambat then tgh lepak2 dgn mmbe
pastu kena buad rokol . erhhhhhhhhhh . then kena denda sb msg2 tk disiplen . lepastu
kena tutup mata dgn kain hitam . then FC-2 bg chocolate arab . nk tao apa tu chocolate arab?
haha secret2 . euuuu . tk sedap . pedaqqqqq ja . rasa smpai ke alam-tido eden taukk !
shorcut .senaman arobok HAHA then xplorace . bapak penat nk mati lepastu kena mandi dgn lumpur . geli weyyy time xplorace . kena menerap ats tar (masak isi oii) lps xplorace mndi
,smbhygthen,makan pegy dewan .
ada LK-muhasabah diri . haha bayang kan jea la cmna k?
:'( menangis kot sb hati saya kiuutt . hahaha
2nd day ni la paleg letihh skli . nsib dpt tdo awal ;D

3rd day-hari ibu
bgun pkul 4pagi buad kiamulai . tp aku tk leh nk join . kesihatan tk mgizinkn . aceyhh .
haha sakit habis otot2 eden . then time org tgh buad kiamulai . aku tdo mcm org tk pena tdo . haha letih kot weyy
tdo dgn mmber-2 saya :) . bahu ke bahu . haha . lps kiamulai tuu . ustaz bg masa sejam and dia suh balik bilik and tido .
tugu father lagy . hehe tido dgn kawan2 saya :) . sekatil oke? haha then pkul 7.30 mcm .tu kot kna pgy padang . senama arobok . huhu . tp aku tk la se-semangat mcm 2nd day tu . haha otot msih sakit kot hehehek! pulon? yess . ;p . shortcut . msuk dewan then clbrate hari ibu . kali ni aku clbrate ary ibu with fc-2 and mmbe2 . sedih gyla time nih . fc-2 buad video pasal ibu . haha aku kn aty kiut? confirm nages . haha .
then dpndekan cerita . sesi penyampaian hadiah . wehuuu haha group aku dpt 2nd
last
oke latuu . then nyanyi lagu teman sejati dgn crew2 kt sana ;P
sedih tu jgn dtnya la kan? heee . lunch . smbhyg and time to

BALIK ! :D :'( . gembira sb nk balik jumpa mama&abah
sedih sebab nk kna tggal an mmbe2 . then tinggal KENANGAN kt sana <3 <3
sedih gembira suma bsama . makan tdo berak mndi pun bsama
mcm geli ja bnyi kn? hahaha . last word
IMISSYOU ALL :'(

peraturan yg masih segar-bugar d'igtan eden :

handfone,jam,duit,earphone,chager and brg2 yg tk dperlukan kna sitaa . haha
then bila dgr bunyi bom suma kena menerap tk kira kt mna jea kta time tu haha
then kena makan chocolate arab bila buad salah
kena tido awai . bilik masing2 . tkleh tukar .
then byk laki prturan2 dia . aku lupa
kem macam kem tentera kottt :/